.

.

poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Mrożona kawa

Hej :)
Mój blog powoli staje się blogiem typowo kulinarnym, ale spokojnie panuję nad tym. Bardzo dawno mnie tutaj nie było, ale od teraz chcę to zmienić. Wracając do tytułu posta dzisiaj przepis na pyszną mrożoną kawę.Sam przepis jest banalnie prosty. W upalne dni sprawdza się najlepiej. Zapraszam do wypróbowania.


Składniki:
● kawa
● mleko
● bita śmietana
● kostki lodu

Przygotowanie:
Do wysokiej szklanki wsyp 1-2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej i zalej gorącym mlekiem. Dodaj kostki lodu i udekoruj bitą śmietaną. Smacznego!

Prawda że proste?


Komentujcie <3

20 komentarzy:

  1. Nigdy w życiu nie piłam jeszcze mrożonej kawy, ale na pewno w najbliższym czasie sobie ją zrobię; tym bardziej, że teraz widzę jaka ona tak naprawdę jest prosta do wykonania! Dzięki za przepis :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda tak apetycznie <3

    http://monikakurek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mniam..wypiłabym :P
    Świetne zdjęcia ;)
    Zapraszam do mnie ^^

    Mój blog~KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mam teraz smaka na mrożona kawę :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesli mam być szczera to nigdy nie piłam mrożonej kawy. Sama nie wiem czemu.
    Przecież jest banalnie prosta.
    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga ^^^

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda strasznie apetycznie!
    Mój blog - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam! Uwielbiam taką kawę, zwłaszcza z bitą śmietaną <3

    Poklikasz w linki u mnie w poście? Serdecznie dziękuję.
    http://world-of-sandra-anna.blogspot.co.uk/2015/08/koniec-latapaszczyk-od-romwe.html

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda smakowicie:)
    buziaki:*

    http://irreplaceable-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda PRZEPYSZNIE! :) zdecydowanie muszę spróbować ją przygotować ;)

    positivelittlethink.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  10. Mrożona kawa jest cudowna, sama często robię.
    Dziękuję za milutki komentarz u mnie :)!
    xoxo // mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Od zawsze lubię mrożoną kawę, więc zrobię! Ślicznie udekorowałaś górę :D
    Zapraszam na konkurs! Do wygrania duuużo ciekawych nagród!
    KLIKNIJ TUTAJ ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię dodać gałkę lodów waniliowych lub kawowych. Albo zamrozić kawę (w takim czymś na kostki lodu) i dodać do mleka :)

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  13. Super notka!
    zapraszam do mnie na nowego posta -> blooondyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. mniam! uwielbiam kawę :)
    zapraszam do siebie:
    http://xsweetlikecinnamonx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda perfekcyjnie, na pewno kiedyś zrobię! :)
    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Mmm. Kawa wygląda bardzo smacznie! A przy okazji zaobserwowałam ;)

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz dziękuję ♥
- - -
Obserwacja za obserwacje? Ty PIERWSZY obserwujesz - jak to zrobisz napisz w komentarzu na 100% się odwdzięczę.